BESTELINFORMATIE


Online shoppen op BellyFashion.nl

Bij BellyFashion kun je gemakkelijk 24 uur per dag online winkelen! Wij zijn gevestigd in Nederland, maar leveren wereldwijd. Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW. Je kunt de kleding thuis passen of langskomen bij BellyFashion Live! in Zoetermeer. Past het niet of ben je niet tevreden, dan mag je het kledingstuk binnen Nederland gratis ruilen of retour sturen (zie ruilen & retourneren). Alle artikelen op de site zijn in de aangegeven maat op voorraad. Wil je meer weten over een bepaald artikel of is er iets niet duidelijk, mail me dan gerust. Ik zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.


Betalen

Je kunt betalen door middel van:

  • iDEAL
  • creditcard (Visa of MasterCard)
  • Bancontact / KBC
  • afhalen en pinnen in de winkel


Na je bestelling, ontvang je direct een bevestigingsmail. Bij betaling met iDEAL, creditcard of Bancontact wordt je bestelling vaak nog dezelfde dag verzonden. Bij overschrijving vooraf geldt een betalingstermijn van 3 dagen. Na ontvangst van je betaling wordt de kleding verzonden. Als je betaling binnen 3 dagen niet ontvangen is krijg je een herinneringsmail. Je hebt dan nog enkele dagen om de betaling in orde te maken, daarna vervalt je bestelling.


Verzendkosten 

Tijdens de bestelprocedure wordt na het invoeren van het verzendadres de totaalprijs inclusief eventuele verzendkosten getoond.

  • Nederland: vanaf € 20,00 gratis. Daaronder € 2,95 verzendkosten.
  • België: vanaf € 75,00 gratis. Daaronder € 4,95 verzendkosten.
  • Europa overig en wereldwijd

Neem contact met ons op voor verzending buiten Nederland of België.


Levertijd: ma - vrij voor 16.00 uur besteld, direct verzonden

Na betaling wordt je bestelling zo snel mogelijk verzonden (ma t/m vr). De bezorging wordt verzorgd door PostNL. Houd binnen Nederland en België rekening met één of twee dagen bezorgtijd. In veel gevallen heb je de bestelling de volgende dag al in huis, doch uiterlijk binnen drie werkdagen. Bestellingen worden per brievenbuspost of pakketpost verzonden. Op de dag van verzending zal dit in een mail aangekondigd worden. Voor pakketpost geldt dat het pakketje bij de buren afgeleverd wordt indien je niet thuis bent. Als je dit niet wilt, geef dan bij de bestelling als opmerking “alleen huisadres” aan, of bijvoorbeeld je werkadres.

Indien een bestelling door een foutieve adresopgave retour komt zullen de gemaakte verzendkosten in rekening gebracht worden bij de klant. Dit geldt ook voor zendingen die geweigerd zijn of niet afgehaald worden op het postkantoor.


Bezorgopties / afhaalpunt / voorkeursdagen

Bij het afronden van je bestelling heb je de mogelijkheid aan te geven op welke dag je je bestelling graag zou willen ontvangen. Wij verzenden het dan de dag voorafgaand daaraan. Door incidentele drukte bij PostNL kan het voorkomen dat het toch niet op de gewenste dag wordt bezorgd. Je kunt er ook voor kiezen je bestelling zelf af te halen op een PostNL servicepunt bij je in de buurt, deze service bieden wij op dit moment alléén in Nederland. Je bestelling dient in dat geval binnen 7 dagen afgehaald te worden, anders wordt het retour gestuurd. Het kan gebeuren dat je je bestelling toch in de brievenbus ontvangt als het klein genoeg is om in een normale brievenbus afgeleverd te worden. Heb je een extra kleine brievenbus, of wil je dit om een andere reden liever niet hebben, geef dit dan aan bij de bestelopmerkingen.

Heb je een retour vanuit België? Neem dan contact met ons op.


Gratis retour vanuit Nederland

Altijd gratis retourneren binnen Nederland (bijdrage vanuit België €4,95). Lees hier alles over ruilen en retourneren.


Garantie 

We staan garant voor goede producten. Meld eventuele weeffouten of andere gebreken zo spoedig mogelijk. We zullen altijd streven naar een passende oplossing. Op al onze producten is wettelijke garantie van toepassing, dit wil zeggen dat het product datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.


Algemene voorwaarden

Wij hanteren de algemene voorwaarden voor webwinkels, opgesteld door Thuiswinkel.org en de consumentenbond, in overeenstemming met de wet koop op afstand. Deze zijn hier te downloaden als pdf-bestand.


Suggesties of klachten 

Suggesties of klachten kunnen aan ons gemeld worden per mail naar info@bellyfashion.nl Wij zullen deze zo snel mogelijk - doch uiterlijk binnen 24 uur - beantwoorden. Indien duidelijk is dat een klacht niet direct opgelost kan worden, zal binnen deze termijn aangegeven worden op welke wijze de afhandeling plaats zal vinden. Wij doen er altijd alles aan om een klacht samen op te lossen. Een klacht of geschil kan ook voorgelegd worden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Adresgegevens (webshop en winkel)

BellyFashion
Willem Dreeslaan 36
2729 NH Zoetermeer

Tel: (+31) 079-5939156 - de telefonische klantenservice is beschikbaar op ma-vr van 9.00 uur tot sluitingstijd winkel
Mail: info@bellyfashion.nl
Whatsapp:
079 5939156


Bankgegevens

NL73INGB0004892841 tnv. BellyFashion te Zoetermeer
BIC INGBNL2A


KvK- en BTW-nummer

Belly Fashion VOF is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Zoetermeer, onder nummer 51041162
BTW NL.823055164.B01 


Cookie gebruik en privacy verklaring

Om het bestelproces mogelijk te maken gebruiken wij cookies. Persoonlijke gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het verwerken van de bestelling en nooit aan derden verstrekt. Lees meer over ons privacy- en cookie beleid.


Deze tekst is geschreven door en eigendom van BellyFashion.nl en mag niet gekopiëerd worden.  Auteursrecht © 2006-2022