VEELGESTELDE VRAGEN

Welke maat moet ik kiezen?

Je kunt voor zwangerschapskleding je normale maat aanhouden, twijfel je toch, mail gerust om advies te vragen. Als we weten of iets groot of klein uitvalt, vermelden we het bij het artikel.

Ik heb een kledingstuk gezien, maar deze staat niet in mijn maat op de site, is deze nog verkrijgbaar?

Sommige artikelen kunnen we bijbestellen (dit geldt niet voor artikelen in de Sale), mail me even om welk kledingstuk het gaat. Je krijgt dan zo spoedig mogelijk antwoord.

Welke bh maat moet ik bestellen?

Meestal heb je voor een zwangerschapsbh gemiddeld 1 omvang en 1 a 2 cupmaten groter nodig. Kijk hoe de maat van je huidige bh zit qua omvang en cup en bepaal je nieuwe maat. Als je aan het begin van je zwangerschap een bh koopt, koop hem dan op het strakste haakje zodat je nog kunt groeien in omvang. Ook is het belangrijk dat je nog groeiruimte hebt in de cup. Het is best lastig om dit zelf te bepalen en omdat iedere bh weer anders valt, is het aan te raden om even om advies te vragen bij ons. Mail gerust of kom voor een bh naar onze winkel.

Wat is de levertijd?

Na betaling wordt je bestelling dezelfde of eerst volgende werkdag verzonden, via PostNL. Je ontvangt een mail met verzendgegevens. Als het een pakket is, ontvang je een track en trace code waarmee je je pakket kunt volgen.

Kan ik langskomen om kleding te passen?

Ja dat kan we hebben een grote winkel op de Willem Dreeslaan 36 in Zoetermeer, Je kunt hier ook zelf een bestelling ophalen, terugbrengen of ruilen. De openingstijden vind je hier.

Is het mogelijk om te ruilen of retourneren?

Je kunt de kleding bestellen en thuis passen. Bevalt of past het niet dan kun je de kleding binnen 14 dagen retourneren en krijg je je geld terug of kun je het ruilen voor een andere maat, zie ruilen en retourneren.

Komt er vaak nieuwe kleding op de site?

Ja, wekelijks wordt de kleding aangevuld of uitgebreid. Als je snel op de hoogte wilt zijn van nieuwe artikelen op de site, geef je dan op voor de nieuwsbrief.

Ik wil graag een artikel cadeau doen

Dat kan, vermeld even bij de opmerkingen dat het een cadeautje is en zet bij het afleveradres het adres van de ontvanger. We zorgen dan dat er geen factuur bij de bestelling gevoegd wordt en pakken het voor je in.

Ik heb geen mailtje ontvangen met de betalings- en bestelgegevens, wat nu?

Als je niet binnen enkele seconden na de bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout gegaan zijn;
a) je provider ziet onze automatische mailtjes mogelijk als spam, de bevestiging zit dan waarschijnlijk in de spamfolder;
b) je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in je e-mail adres;
Stuur even een mailtje naar info@bellyfashion.nl, dan sturen we je een nieuwe mail.

Ik doe een artikel in mijn winkelwagentje, maar deze blijft leeg - of ik kan niet inloggen.

Om te kunnen winkelen is het nodig dat cookies geaccepteerd worden. Voor de Internet Explorer browser, volg de volgende instructies:

  • Klik op Extra in de menubalk en kies vervolgens Internet-Opties
  • Kies het tabblad Privacy, zet de schuif op Normaal


Sommige Apple apparaten vertellen je niet dat je cookies uitgeschakeld zijn. Standaard staan ze overigens wel aan. In de apparaatinstellingen vindt je bij het Safari icoontje de privacy en cookie opties. Sta in ieder geval cookies toe van bezochte websites.

Zou je toch nog problemen of vragen hebben, kan je die altijd aan ons stellen!

Ik wil een bestelling doen vanuit een land buiten Nederland of België, kan dat?

Natuurlijk kan dat, neem van te voren even contact met me op. Ik kan je dan vertellen wat de verzendkosten en betalingsmogelijkheden zijn.

Ik wil mijn account verwijderen?

Stuur een mailtje naar info@bellyfashion.nl en wij zorgen direct voor een correcte behandeling en bevestiging ervan.

Meer vragen?

Staat je vraag er niet bij? Bel, mail, of app ons gerust!

Deze tekst is geschreven door en eigendom van BellyFashion.nl en mag niet gekopiëerd worden. Auteursrecht © 2006-2024